Fotolia podsumowuje Festiwal Marketingu i Druku 2013


Fotolia podsumowuje Festiwal Marketingu i Druku 2013
2013-09-20
Tegoroczną edycję targów zaliczamy do udanych. Impreza zgromadziła ok. 100 wystawców z różnych branż, przede wszystkim były to podmioty działające w sferze poligrafii i producenci profesjonalnych maszyn drukarskich czy atramentów.

Wśród wystawców znalazło się także wiele firm z branż pokrewnych, czyli producenci gadżetów reklamowych, etykiet, wydawnictwa, producenci systemów wystawienniczych, jak również oprogramowania. 

Przeczytaj również:

Bank zdjęć Fotolia podczas targów zaprezentował swoją ofertę, czyli ponad 24 miliony zdjęć, grafik wektorowych oraz plików wideo. Nie mogło zabraknąć także Wilogo, które na polskim rynku funkcjonuje od lutego. To internetowa społeczność, specjalizująca się w indywidualnym projektowaniu logo i kreacji graficznej na zamówienie w przystępnych cenach. Stoisko serwisu Fotolia – jedyne z naszej branży – odwiedziło mnóstwo aktualnych klientów, ale również wielu nowych. Było to bardzo ciekawe i inspirujące doświadczenie, ponieważ na co dzień najczęściej nie mamy z nimi bezpośredniego kontaktu i nie możemy w pełni poznać ich opinii. Co ciekawe, odwiedzający nie są już tylko biernymi konsumentami oferowanych produktów, ale pytają o procesy weryfikacji i sprzedaży zdjęć oraz możliwości związane z aplikacją web-to-print Fotolii. Widać, że chcą poznawać nowe technologie czy uczyć się jak zwiększać produktywność, aby finalnie wybrać optymalne dla siebie rozwiązanie. Takie targi są więc idealnym miejscem na prezentowanie wszelkich nowości oraz ich wdrażanie. 

Na targach swoją ofertę prezentowały firmy oferujące narzędzia web2print m.in. DigitalPrint.pro oferujący wsparcie dla Fotolia Biznes API. Dzięki takiej integracji systemów web2print,  drukarnie korzystające z tego systemu mają możliwość oferowania dostępu do bazy obrazów Fotolia bezpośrednio w edytorze online. Generalnie zauważyliśmy coraz większe zainteresowanie rozwiązaniami cyfrowymi, co jest logiczną konsekwencją przenoszenia biznesu do sieci, prężnego rozwoju branży web-to-print oraz oczywiście zauważalnymi spadkami nakładów. Fotolia doskonale odnajduje się w tym trendzie oferując rozwiązania zarówno dla dużych, znanych marek, jak i mniejszych firm, z ograniczonym budżetem, często o charakterze startup’owym, które poszukują indywidualnych rozwiązań dla siebie.

Na targach pokazywane były innowacyjne rozwiązania oraz maszyny drukarskie, zarówno do wydruku offsetowego, jaki i cyfrowego wielkoformatowego. Wystawcy zaprezentowali najnowsze technologie i materiały wykorzystywane do sublimacji, termotransferu, druku wielkoformatowego, sitodruku czy plotowania. Na targach zaprzyjaźnione z nami profesjonalne firmy m.in. Agfa, Api, Atrium, Dyskret, Epson/Plus Digital, KML Solutions, Plotserwis oraz Reporgraf, prezentowały proces powstawania druków mało- i wielkoformatowych, do których pliki dostarczyła Fotolia. Można było podglądać proces ich przygotowania do druku, obróbkę oraz druk w najnowszych technologiach cyfrowych.

Ponadto, podczas imprezy każdy odwiedzający mógł obejrzeć wystawę obrazów pochodzących z tegorocznej edycji projektu TEN by Fotolia. To edukacyjna inicjatywa, w ramach której co miesiąc udostępniane są pliki .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii.  

Podsumowując, podczas tegorocznych targów Festiwal Marketingu i Druku zebraliśmy kolejne doświadczenia, pozyskaliśmy nowych klientów, podtrzymaliśmy wiele biznesowych kontaktów z partnerami. Wracamy z poczuciem spełnionej misji i ugruntowanym wizerunkiem solidnego dostawcy na skalę europejską.

Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny  Fotolia na Polskę



Nadesłał:

GlobalBrand

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl