Wyniki wrześniowego konkursu TEN by Fotolia 3


Wyniki wrześniowego konkursu TEN by Fotolia 3
2014-10-10
Znamy zwycięzców wrześniowego konkursu TEN by Fotolia, zainspirowanego tematem „Indywidualność w przyszłości”. Laureatami zostali Henrique de Castro Rozada z Brazylii w kategorii fotograficznej oraz Ronaldo Unruh z Paragwaju w kategorii graficznej.
Przeczytaj również:
 
Bank zdjęć Fotolia, organizator konkursu, opartego o 3. już sezon Kolekcji TEN by Fotolia ogłasza zwycięzców wrześniowego pojedynku. Przed grafikami biorącymi udział w wydarzeniu zostało postawione zadanie stworzenia pliku .PSD w oparciu o temat "Indywidualność w przyszłości" i kreację Christophe’a Hueta. Fotografów natomiast poproszono o podjęcie wyzwania Mikela Muruzabala i zrobienia zdjęcia bazującego na technikach fotografa, współautora wrześniowej pracy „Energy of Life”. 
 
Jury po raz kolejny było pod dużym wrażeniem zgłoszonych prac, które cechują się dużą oryginalnością i podkreślają talent twórczy społeczności TEN na całym świecie.
 
Gratulujemy zwycięstwa Henrique de Castro Rozada w kategorii fotograficznej oraz Ronaldo Unruh w kategorii graficznej!
 
Ronaldo Unruh wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Henrique de Castro Rozada zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
 
Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 listopada, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 listopada.
Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com
 
O projekcie TEN Fotolia
 
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.


Nadesłał:

GlobalBrand

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl